8 Ocak 2013 Salı

HOŞGELDİM!

Kimi yaşadığı şehri değiştirir, kimi işini, kimi ise arkadaş çevresini değiştirir hayatında yeni bir başlangıç için.Burada uzun zamandır olmama rağmen, maalesef tam bir başlangıç yapamamıştım..


İşte o gün bugün :)
Uzun süre önce cesaretlendirilmiştim aslında, ama bi türlü elimdekiler paylaşacak kadar iyi gelmiyordu gözüme.. En basitinden fotoğraf kalitesinin kötü olması çok üzüyordu beni. Ama artık bu duruma bu kadar takılmayıp paylaşımlarıma başlıyorum :) Eski paylaşımlarımın fotoğraf kalitesi biraz düşük olabilir, ayrıntıları anlaşılamayabilir, bunun için affınıza sığınıyorum ve en kısa zamanda onları daha güzel fotoğraflarla güncelleme sözü veriyorum kendime :)
Bu blogta neler göreceksiniz?
* Öncelikle tam bir deli sayılmasam da ciddi şekilde oje tutkunuyum, bu da her dışarı çıkışımda yeni bir  oje alıp onu asla yalnız başına kullanmamam demek oluyor :) Ojeden çok tırnak üstünde tasarladıklarıma önem veriyorum. Ojeler paletim, tırnaklar tualim :) 
* Çok çok amatör olmakla birlikte (gerçekten, tamamen amatör:))  kıyafetler tasarlıyorum. Tasarımlarım dikim aşamasına geçemiyor bazen ama yine de kendi kıyafetlerimde yaptığım küçük detayları umarım beğeneceksiniz :)
* Mimar adayı olduğum için tabi ki binalar, mimari tasarımlar ve özellikle iç mekan tasarımları vazgeçilmezlerim! Ev için aksesuarlar, evde yapılabilecek tasarımlar ve bunun gibi birçok paylaşımla sizlerle olmayı planlıyorum :)
Umarım hep birlikte güzel şeyler öğreniriz :)
Herkese mutlu bir akşam diliyorum :)

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder