8 Ocak 2013 Salı

Nail Art #1 KAR TANELERİ

Merhabalar!
Yılın ilk günlerine yakışır bir manikürle sizlerleyim :)
Hem yeni yıl ruhunu, hem de şu 2 gündür yağan lapa lapa karın çok sevdiğim sembolünü tırnağıma uyguladım diyebilirim :)

363 nolu Gabrini kırmızısını çok seviyorum, tam bir yılbaşı kırmızısı, ışıltıları ise harika! tek başına uygulandığında da çok şık duruyor. Tabi ki kusuru, fotoğrafta da anlaşıldığı üzere, kuruduktan sonra pürüzü çok... Tabi ki noel ruhunu yansıtmak için çam yeşiline de ihtiyacımız olduğunu düşündüm ve 74 nolu Pastel kullandım. Kendisi geçen yıl ojeyi çok sevdiğimi bilen bi arkadaşımın yılbaşı hediyesi :) Sürümü çok kolay ve tek kat yetiyor :)
 Manikürü, alt baz olarak kırmızı ve yeşili sürdükten sonra, 04 no Golden Rose beyaz ile kürdan yardımıyla çizerek tamamladım. Yarım, büyük bir kar tanesi ve yanında küçük bi tane daha.. Tırnak üzerine ince ve istediğimiz çizgileri yapabilmenin püf noktalarını başka bi yazımda anlatacağım.. Ve cila ile de manikürümü tamamladım.
Dışarıda karı görünce balkona koştum, dışardaki kar taneleri mi yoksa benim kar tanelerim mi daha güzel diye size sorabilmek için :) Ama maalesef makinam bu görüntüyü bir arada almama izin vermedi ve aşağıdaki gibi bir şey elde ettim :(


Nasıl buldunuz? :)

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder