7 Nisan 2013 Pazar

Kalpli yüzük

Durup dururken, hatta televizyon izlerken elimdeki malzemeyle öylesine oynuyordum ki, birden aklıma "Acaba yüzük olur mu bundan?" sorusunu sormak geldi ve aldım karga burnunu elime, başladım eğip bükmeye.. Ne yapmam gerektiğini bile bilmiyordum, içimden kalp geldi ama malzememin boyu kısa olduğu için tek çubukla halletmem mümkün değildi, bağlantısını da belli etmemem lazımdı.. Meslek gereği yıllardır maket ve benzeri işler için el emeği yatkınlığı da var olacak ki, kısa bi sürede elimden bu çıktı :) Bağlantı noktasına da nazar boncuğunu kondurunca, tadından yenmez oldu valla :)

Anlık bişey olduğu için yapım aşamasında fotoğraflayamadım, ama en kısa zamanda başka modellerle ve tek tek yapım aşamasıyla karşınızda olmayı düşünüyorum, keza ben bu yüzüğü çok sevdim!

Şuan ince küçük kalpli ya da yıldızlı ya da başka desenlerde biçok yüzük var piyasada, 2-3 parmağımıza birden takabileceğimiz ince yüzükler...

Neden olmasın? Du ben biraz daha uğraşayım :)




Eh, benim tombul parmaklarıma pek bi kibar kaldılar ama ben yine de çok beğendim :)

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder