24 Nisan 2013 Çarşamba

Nail Art #3 Kardan Adam

Kıştan kalma bi manikürümle sizlerleyim :) Yılbaşından bi gün önce Uludağ'a grupça çıkacaktık ve ben de böyle bi hazırlık yapmak istedim. Tüm tırnaklarıma bilerek uygulamadım, bu şekilde daha kibar durur gibi gelmişti, nitekim de bence öyle oldu ;)

Color Club 952 numara Hydrangea Kiss ile 2 kat olarak tüm tırnaklarıma uyguladım. Ardından yüzük parmağıma Golden Rose 04 ile iki birbirine bitişik daire yaptım, Rapsodi 355 ile de kürdan yardımıyla şapkasını ve atkısını, gözlerini ve düğmelerini yaptım. Bu manikürü yaparken farkettim ki benim düz bi turuncum yokmuş :) Ben de Flormar Supershine 08 ile yaptım burnunu, çok da güzel oldu :)



Bu arada orta parmağıma da beyazla noktalar yaptım kar yağıyor havası versin diye :)
Tabi fotoğraf kalitesi güzel değil, maalesef ben bu manikürleri yaparken kameram çok kötüydü.. Oyüzden affınıza sığınıyorum ve arkadaki snowboard fonumla yine de biraz da olsa uyumlu bi fotoğraf çektiğimi sanıyorum :)



Umarım beğenmişsinizdir, Sizin önerileriniz neler?

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder