21 Temmuz 2013 Pazar

BB krem karşılaştırması #1 Maybelline- Avon Solutions- Shiseido Anessa

Herkes mutlu  bi pazar günü geçirdi mi??
Ben pek başarılı bi gün geçirdim diyemem, ama bi sonraki hafta sonunu düşünerek mutlu olmaya çalışıyorum ;) Çünkü 27'si benim doğum günüm :)
Bayadır bekleyen yazılarım var ama işe başladığımdan beri maalesef  bloga zaman ayıramıyorum.. :( Sevdiğim blogları zaten zar zor takip ediyorken bi de yeni yazı için fotoğraf çekmek ve yazmak  çok daha zorlaşıyor benim için :(  Ama bugün fırsat bulmuşken kaçırmadım;) 



BB kremler revaçta olduğunda çok büyük umutlara kapılmıştım açıkçası, çünkü öncesinde internette korelilerin bembeyaz pürüzsüz cildini gördükçe kıskanmış, araştırınca bb krem kullandıklarını öğrenmiştim. Cildi iyileştirme etkisi olması ise tam benim içindi çünkü eski akne lekelerim de hala var.
Ama tabi ki bikaç markayı deneme fırsatım olunca hayal kırıklığına uğramam zor olmadı..
Önce hemen hem uygun fiyatı hem de markanın güvenilirliğinden dolayı Maybelline aldım. Vaat ettiklerini tabi ki karşılamıyor, ama hafif ve yaz için kullanışlı bi ürün çıkarmış. Ardından annem aracılığıyla Avon Solutions denemeye karar verdim. O da medium almama rağmen koyu çıkınca, sık sık kullanamadım maalesef.
Japonya'ya giden bi arkadaş sayesinde Shiseido Anessa bb kremim olmuş oldu.
Elimdeki BB kremleri uzun uzun tek tek yazı halinde yazıcam ama şimdi aralarındaki benzerlik farklılıklara geçelim.


                         


Yukardan aşağı  Maybelline- Avon- Shiseido Anessa şeklinde sıralama. Maybelline baya sıvı bi formda, kapağına baya bi bulaşıyor kullanım sonrası. Avon, Maybelline 'e göre biraz daha koyu, ama aslında o da sıvı geldi bana. Shiseido Anessa'nın kıvamını çok beğendim.


Bu fotoğrafta da gördüğünüz üzere Avon tenime göre baya koyu. Yazın sorun olmaz demek isterdim ama maalesef deniz-güneş-kum üçlüsünü göremedim daha temmuz sonuna gelmemize rağmen.. :(



BB kremleri cildime dağıttığımdaki görüntü ise bu şekilde. Maybelline kısa bi süre sonra tamamen tenimin rengini alıp kaybolurken, Avon renk koyuluğundan dolayı belirgin. Shiseido Anessa ise BB kremden çok fondoten gibi hissettiriyor.

                                       
Bu da flaşlı görünüm.
                                     
Şimdi tabi ki bb kremlerden beklentimiz kapatıcı olmamalı, teni parlatmamalı, yüzümde yokmuş hissi uyandırmalı. Maybelline, cildimi parlatıyor maalesef. Daha mat bi his versin isterdim. Avon, Maybelline'e göre daha mat, ama o da renk koyuluğundan olsa gerek. İkisinin de çok benzer buldum yapılarını.
Shiseido Anessa ise, ah ah caanım Japonya'dan geldiğinden midir nedir hep bi sempatik baktım ona :) Şaka bir yana, hem yoğunluğu bakımından, hem kapatıcı etkisi daha fazla olduğundan, hem de mat bir görünüm sağladığından, çok sevdim. Fondoten ne kadar kaliteli olursa olsun, uzun süre yüzümde ise kesinlikle sivilce yapar bende. Ama Shiseido Anessa'da sabahtan akşama kadar cildimde kalan krem  hiç problem yaratmadı. Kapatıcılığı orta seviyede tabi ki yaz için çok başarılı olduğunu düşünüyorum. Bitmesin diye dua ediyorum :)



Elimdekiler bittikten sonra ne alırım, neyi denerim şuan emin değilim. Tek bildiğim; fiyatı ne kadar uygun olursa olsun Garnier denemeyecek olmam :) Sivilce sıkıntısını okudum çokça çünkü :(
Bu arada Shiseido Anessa, yanında 50 spf'lik güneş kremle birlikte geldi bana pakette. onu daha deneme fırsatım olamadı, o kadar güneş göremedim ki :(
BB kremlerin de spf korumalı olması, onları yaz için vazgeçilmez yapıyor bence, hem hafif kapatıcılık hem de cildimi güneşten koruyan krem gibisi var mı ;)

Dediğim gibi daha çok kullandıktan sonra tek tek de yazılar yazacağım bu kremler için ;)





Bu arada beni günlük hayatımda merak edenler, bana twitterdan ulaşabilirler;)
Facebook'tan blogumda neler yapmışım, yeni ne var takip etmek isterseniz de lütfen buradan buyrun :)


Cumartesi de 8 e kadar çalışınca, pazar hiç tatil gibi gelmedi bana.. bişey anlamadan bitti. Yarın sabah da iş beni bekler..



O zaman herkes sendromsuz bir pazartesiye başlasın!! 
Mutlu geceler ;)

5 yorum:

  1. Herkes için kötü bir hafta sonu oldu sanırım. Neden se, ayın konumu mu ters, yıldızlar mı turluyor bilinmez:)Bb kremlerden sadece iki tane denedim. En kötüsü de olsa fondöten neden şeyden güzel diye düşünüyorum.:)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. dolunaydan sanırım :) dolunayda herkese bi haller oluyor haklısın ;)
      neleri denedin? ben bu shiseido'yu kullanana kadar bb kremlerden ümidimi kesmiştim, kafamda hayalimde olan ürün diildi hiçbiri. ama şuanki gerçekten güzel, japon ürünü olmasının da etkisi büyük tabi ki ;)

      Sil
  2. Cnm merhaba, güzel bir yazı olmuş Shiesido Anessa'yı canlı canlı görmüş oldum. Bu arada ben Flormar BB kreminden memnunum bir de Garnier sivilce yapıyor yorumlarını ben de gördüm ama sivilceli ciltler için olan Pure-Activ olan uzun ince tüptekini ben kullanıyorum bir süredir ve çok memnunum ki benim cildim de çok sivilceye meğilli. Hem de rengi sana uyar diye düşündüm. Eğer deneme fırsatın olursa bir şans ver derim:)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. garnier'in bahsettigin ürününü arkadasıma aldım, o sayede ben de denemiş olucam :) haklısın, yenisinden memnun cogu kişi.
      ama yeni bb krem almam için elimdekilerin azalması lazım yoksa bu alısveris cılgınlıgı hiç bitmez :) evde de kullanılmayan bi ton ürünle yasamak istemiyorum :)

      önerini dikkate alıcam, tesekkürler :)

      Sil
  3. avonun solutıons bb gentle beauty aldım ama kararsızım kullanıp kullanmama konusunda yağlı ve sivilceli bir cildim var sabahtan beri araştırıyorum bi yan etkisi olurmu die size sorsam bn bu ürünü kullandıktan sonra sivilce yaparmı

    YanıtlaSil