5 Temmuz 2013 Cuma

Esra'dan inciler #1

 Sizlerle yepyeni birisini tanıştırmak istiyorum! Esra :)
Esra benim yaklaşık 13 yıllık arkadaşım ve biz bu nail art işine tahmini olarak aynı zamanlarda merak saldık :)
Sürekli yaptığımız nail artları birbirimize yollar dururuz, en sonunda onun yaptıklarını sizlere buluşturmaya karar verdim ;)


Ben işe başladığım için şu sıralar yoğunum, blogumla yeterince ilgilenemiyorum diye çok üzülüyorum zaten.. Esra'yla, onun yaptıklarını paylaşma fikri aklımıza gelince çok sevindim bu yüzden. En azından sizlerle güzel şeyler paylaşmaya devam etmiş olacağım ;)


Öncelikle Esra'nın konseptini görelim, neden esinlenmiş bakalım ;) 
Esra, dolabından yakın arkadaşının kınası için giymeyi düşündüğü elbise desenini örnek almış  çok da iyi yapmış, tırnağa taşınınca çok çok güzel olmuş ben bayıldım, en kısa zamanda denemem lazım :)







Eminim elbiseyle birlikte de yaza uygun, yeşilikler içinde çok güzel olmuştur benim arkadaşım ;) 
Ben ciddi ciddi kıskandım :)



Blogumla çok ilgilenememek bana çok dokunuyor açıkçası.. Hele ki işim sürekli bilgisayar başında olmasına rağmen, sizlerin bloglarını okurken, benim içim gidiyor :( Ama iş yerinde belli bi düzeni oturtana kadar maalesef böyle bi süre devam etmem gerekiyor..
Tabi ki blogger arkadaşlarımdan ayrı kalmadım, hatta mesela Bademle Buduk 'un hediyeleşme etkinliğine katıldım, adım adım ben neler hediye ettim, bana ne hediyeler geldi bunların hepsini sizlerle paylaşacağım ;)


Ben yarın çalışıyor  olsam da en azından sizin haftasonunuz güzel geçsin, musmutlu günleriniz olsun ;)





3 yorum:

  1. esrammm ve güzel elleri :) çok iyi düşünmüşsünüz, devamını merakla beklemekteyim :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. devamı gelecek mutlaka ;) o fotoğraflar boşa gitmesin istiyorum ;)

      Sil
  2. what a lovely manicure!
    I just discover your blog on IFB and I really love it! Following you on Bloglovin to stay in touch. It will be great if you can check out my blog and maybe follow me back. :)


    Style Without Limits
    Facebook

    YanıtlaSil