20 Temmuz 2013 Cumartesi

Tatlı Badem Yağı Kirpik Bakımı #1

Günaydın herkese!!
Cumartesi işe gelmek kadar kötü bişey olamaz.. Şu saatte eminim çoğunuz ya uyuyorsunuz ya da denizin havuzun keyfini çıkarıyorsunuz. Cumartesi çalışanlar, uykusuz halde sürüne sürüne işe gelip benim gibi zorlanıyorlar mı acaba?? :)
Bu arada dün GRATIS indirimlerinden faydalanmam için bana hiç tereddüt etmeden yardım eden blogger arkadaşlarıma çok çok teşekkür ederim, onlar kargolarım gelince ayrı bir yazıyı ayrı ayrı teşekkürü hakediyorlar ;) Zaten kargom o kadar büyük olacak ki sanırım :) Tüm gratisi aldırdım galiba :)



Gelelim konumuza..  
Genetik olarak şanslıyımdır kirpiklerim kendiliğinden kıvrık uzun ve gürdür-GÜRDÜ- Çoğu kuzenim de benimle aynı şansa sahip ;) Başarılı bir mascara kullanıyorsam bir çok kişinin "takma kirpik mi taktın?" sorularına maruz kalabiliyorum. KALABİLİYORDUM.
Maalesef bu güzelliğe güvenerek çok hor davrandım kirpiklerime. Tabi ki tek sebebi bu değil, çocukluğumdan beri göz çapaklanmam vardı benim. okula gittiğimde öğretmenimin "yüzünü yıkamadın mı sen?" azarlamaları çok dokunuyordu haliyle. ben de yüzümü yıkamama rağmen sürekli üreyen çapaklarımı tırnaklarımla kirpiklerden çekip almaya başladım. tabi ki o yaşlarda da bu işten anlamadığım için her yaptığımda 2'şer 3'er kirpik de geliyordu elime. Çok Çok yanlış, farkında olmadan yapanlar varsa hemen buna bi son versin!
Sonra  lisede nerdeyse her mevsim Arpacık diye bildiğimiz iltihaplanma olmaya başladı. Birinin geçmesi zaten vakit alıyorken yılda 3-4 kere çıkması sinir bozuyordu, o sürekli aynı yerde çıkan bölgede de kelleşme oldu.. Orası hala öyledir. Siz düşünün artık..
Ve bir gün de ocakta sağ gözümün kirpiklerinin yarısını yok ettikten (!) sonra ne kadar ağlasam da artık bi yararı olmayacağını bildiğimden kirpiklerimin eski haline gelmesi için araştırmaya başladım.

O zamandan bu zamana kadar da düzenli olarak olmasa da biraz rahatsızlık hissetsem hemen düzenli kullanmaya çevirip kullandığım bir yağ var: Çoğunuzun da bildiği BADEM YAĞI

Kulak temizleme çöpüyle yağa batırıp kirpik diplerime sürüyorum yıllardır. Hemen sonuç alamıyorsunuz öyle 1 haftada gür kirpikler beklemeyin, ama zaman içinde gerçekten iyileştirici özelliği var. Benim o kel dediğim bölgede bile kirpik var artık ;)
Hint yağı ile karıştırıp kullananları duydum, onu da deneyip sizlere anlatacağım ama yılladır kullandığım halden vazgeçmek kolay olmuyor ya işe yaramazsa korkusu... Çünkü bu kirpik olayı gerçekten bi takıntı haline geldi bende baya hassasım :)


Dediğim gibi kulak çöpüyle uygulayabilirsiniz her akşam yatmadan önce temizlenmiş olacak tabi makyajınız;)
Ama ben bi süredir, biten rimelimi yıkayıp bi güzel temizleyip onun içine koydum tatlı badem yağını. Uygulaması çok daha kolay oldu benim için, çünkü tatlı da olsa badem yağı göze temas ettiğinde yakıyor, haberiniz olsun.Bu kullanım sayesinde kirpiklerin tamamını yağ ile temas ettirebiliyorum, diplere hafif dokundurup, gözlerimin yanmasını da engelliyorum ;)

Bu arada ben aktardan aldım badem yağımı. sanırım 1 yıldır  bu şişeyi kullanıyorum, yani baya  idare ediyor ;)

Sonuç olarak memnun kaldığım ve sürekli kullandığım yağı sizlerle paylaşmak istedim, belirtmediğim yerler varsa sorabilirsiniz, bildiğim kadarıyla yardımcı olurum ;)


Herkese Mutlu Haftasonları! 



3 yorum:

  1. merhabalar size bir sorum var
    badem yağını bu ay içerisinde gratisden mi aldınız ? aldıysanız ne kadara aldınız ? cevaplarsanız sevinirim
    teşekkürler

    YanıtlaSil
  2. Benimde aynı ya inşallah aynı sonucu bende alırım yeni başladım kullanmaya ve korkarak kullaniyorum

    YanıtlaSil