24 Temmuz 2013 Çarşamba

Watsons Alışverişim #1

Herkese İyi geceler!!



Aslında bu alışverişi yapalı 2 hafta oldu, ama yazısını anca yazabiliyorum.. Hediye etkinliği için zaten alışveriş yapmam gerekiyordu, ben de bitenleri alayım bari dedim.
Diadermine'nin temizleyici ürünlerinde bi alana diğeri %70 indirimliydi ve tabi ki ben de kaçırmadım :)
Rimmel Scandaleyes, siyah açılıp kapanabilen kalemiyle hediyeliydi onu da attım hemen sepete.
Yine Rimmel pro serisindeki ojelerini bi alana bi bedava yapmış, french için beyaz ve 2 yıldır moda olan mint yeşili tonlarını hemen aldım.
Pudra kullanan birisi değilimdir, ama bazen özel günlerde ihtiyacım oluyor. Onda da Golden Rose tercihim oldu. Bronzerını allık ve kontur için kullanıyorum, çok memnunum.
NYC Quick Dry Top Coat da arkadaşımda görüp beğendiğim üründü, alışveriş demişken o da eksik olmasın istedim :)
Maybelline makyaj temizleyicisi kullanıp memnun kalanlardanım,  bitmişti elimdeki çift etkili olan, bakınıyordum ona ama Loreal'in çift etkilisini 9.90 tl görünce kaçırmadan denemek istedim ;)
Dove krem, pamuklar, zaten olmazsa olmazlardan ;)
Deodorantta kesinlikle her zaman tercihim Rexona olmuştur ve hep öyle olacağa benziyor:) Bu iz bırakmayan serinin morunun kokusunu çok seviyorum. Bazı blogger arkadaşlar kalıcı olmadığından şikayetçi ama siyah bluzumde beyaz izler olmasındansa, gün içinde deodorantı tazelemeyi tercih ederim ;) Rexona'nın pudralı pudrasız ürünleri de mevcut zaten bende. Koyu renk giydiğimde vazgeçilmezim oluyor bu ürün ;)

Son olarak da kükü seyahat boy saklama kaplarından aldım 4'lü. 2'sine kremlerimi koydum bile makyaj çantam için çok idealler ;)


diadermine-loreal ve rimmel mascara ilk kez denenecekler, hemen bi kaç kez kullanıp izlenimlerimi paylaşacağım sizlerle ;)

Bu arada heyecanla Gratisten aldıklarımı bekliyorum. Umarım bi an önce gelirler. Dedim ya dükkanı satın aldım nerdeyse :) İşe girmek bana daha pahalıya patladı galiba :)

İçlerinde kullandıklarınız ya da yorum yapmak istediğiniz ürün var mı?

Fikirlerinizi merak ediyorum ;)

Herkese güzel geceler, ben bir de sahura kadar çizim yapmak zorundayım, umarım sizler dinleniyorsunuzdur..
Bu gecenin de şarkısı bu olsun benden size...
Tekrar tekrar dinleyip sıkılmadığım, benim için özel bir şarkı, bu gece bu havamdayım çizim yaparken eşlik edecek bana ;)



Hiç yorum yok:

Yorum Gönder